5 kluczowych porad dla pozbycia się zbędnych kilogramów

W wielu przypadkach kobieta i mężczyzna potrzebują osobnego podejścia jeżeli chodzi o zdrowie. Czasami to stwierdzenie odnosi się do indywidualnego podejścia, ponieważ wszyscy się różnimy. Są takie sprawy, które możesz zrobić i masz pewność, że sprawdzają się praktycznie u wszystkich. Te rzeczy przynajmniej mogą pomóc ludziom polepszyć swoje zdrowie i jakość życia.

Jeżeli chcesz bezstresowo pozbyć się zbędnych kilogramów, bez zbędnego znęcania się nad sobą czy uczucia wiecznego głodu, skorzystaj z 7 szybkich porad dla kobiet i mężczyzn, które mogą pomóc również Tobie.

1. Zacznij od śniadania i sprawdź czy jesz właściwe rzeczy

Bardzo często jemy bardzo skąpe śniadanie, a nawet je pomijamy, a potem bardzo prędko szukamy innych przekąsek, żeby jakoś przetrwać do obiadu. To co musisz zrobić, to jeść większe i bardziej bogate w składniki odżywcze śniadania, a potem z kolei jeść znacznie mniej, szczególnie kiedy wieczorem przychodzi pora kolacji czy przekąsek.

Gdy spożywasz kalorie z rana, są one szybko używane przez ciało dla pobudzenia, by się rozkręcić i energicznie ruszyć do pracy w ciągu dnia. Właściwa poranna dieta jest bardzo ważna i pozwali zacząć Twój dzień z większą ochotą i znacznie zdrowiej. Jedzenie złożonych węglowodanów z rana nie przysporzy Tobie żadnych problemów, więc nie ograniczaj się w nich w żaden sposób.

2. Co pijesz?

Czy spożywasz sporo napojów gazowanych i innych napojów, które nie służą Twojemu ciału i zdrowiu? Podczas, gdy nie musisz zupełnie rezygnować z picia gazowanych i innych słodzonych napojów, powinieneś zacząć spożywać więcej czystej wody.

Podczas, gdy spożywasz wodę, redukujesz wchłanianie kalorii i pozwalasz swojemu ciału być właściwie nawodnionym. Zamiana jednej szklanki napoju gazowanego na wodę może znakomicie pomóc twojemu ciału funkcjonować. Zacznij od niewielkich zmian, a szybko będziesz miał pewność i będziesz trzymać się swojego dziennego planu działań.

3. Potrzeba ćwiczeń fizycznych jest kwestionowana przez wielu.

Wielu ludzi twierdzi, że nie potrzebuje ćwiczeń fizycznych, z takiego bądź innego powodu. Poniżej kilka z najbardziej częstych wymówek do nie podejmowania ćwiczeń:

  • I tak jestem w formie
  • Cały dzień jestem na nogach
  • Moje dzieci to moje ćwiczenia
  • Każdy ptaszek lubi daszek
  • Kochanego ciałka nigdy nie za wiele

Jeżeli uważacie, że gdy jesteście szczupli nie macie potrzeby by uprawiać sport, to jesteście w dużym błędzie. Ćwiczenia to nie tylko wspaniały sposób zbudowania mięśni, ale również zapewnienia, że będziesz zdrowy i pełen energii. Jeżeli cały czas siedzisz, nie używasz swojego ciała zbyt intensywnie i nie ćwiczysz go regularnie, to może się okazać, że będziesz mieć znacznie więcej problemów w przyszłości. Poprzez regularne ćwiczenia dajemy ciału impuls do samo regeneracji i podniesienia wydolności.

Zawsze kiedy tylko używasz jakiś wymówek, że niby cały dzień jesteś na nogach, itp. , ignorujesz podstawę logiki i robisz sobie krzywdę. Jeżeli chcesz być bardziej efektywny i ukoić ból ciała od stania cały dzień na nogach, powinieneś pójść na trening i dodać swojemu ciału energii.

Znajdując trochę czasu na codzienne ćwiczenia pozwolisz swojemu ciału uzyskać więcej energii na cały kolejny dzień. Również wobec swoich dzieci powinieneś być dobrym przykładem do naśladowania. Jeśli chcesz by one ćwiczyły i były aktywne, zawsze zacznij od siebie. Będziesz mile zaskoczony jak będą się cieszyć twoje dzieci ze wspólnych ćwiczeń i podejmowania aktywności fizycznej.

4. Śpij i odpoczywaj należycie

Zawsze gdy pracujesz nad własną formą fizyczną powinieneś myśleć, by poświęcić odpowiednio dużo czasu na odpoczynek i sen przed następnym treningiem. Należy tak dobrać ilość odpoczynku, by nie przespać swojego życia, a jednocześnie być pewnym, że ciało będzie dostatecznie dobrze wypoczęte. Jeżeli wykonujesz dodatkowo wyczerpującą pracę umysłową musisz wziąć to również pod uwagę. Nasze umysły również potrzebują odpoczynku, podobnie jak nasze ciała.

Potrzeba ilości snu dla poszczególnych ludzi może się między sobą znacznie różnić. Niektórzy potrzebują pełnych ośmiu godzin, a inni ludzie tylko pięciu czy sześciu godzin i już czują się wypoczęci. Najważniejszą rzeczą jest to że czujesz się wypoczęty i czujny.

Robiąc dla siebie swój harmonogram pozwolisz sobie bardziej kontrolować życie i będziesz wiedział co robić dalej. Kiedy tylko zaplanujesz swój harmonogram snu przyzwyczaisz swoje ciało i będziesz sam wstawał rano bez budzika o odpowiedniej godzinie.

Jeżeli będziesz spać wielokrotność 90 minutowych odcinków czasu będziesz mieć pewność, że obudzisz się o właściwej porze. W Internecie są dostępne nawet kalkulatory snu, które pozwolą sprawdzić jaka jest odpowiednia ilość snu i jak budzić się o właściwej porze. Dzięki nim będziesz w stanie zoptymalizować swój czas snu, by móc kłaść się spać i wstawać o zawsze odpowiedniej porze, a twoje ciało i umysł funkcjonowały optymalnie.

5. Miej odpowiednie nastawienie psychiczne

Najważniejszą rzeczą jest zawsze upewnienie się jaką postawę prezentujesz wobec tego co robisz. Jeżeli nie cierpisz tego co robisz zapewne nie zrobisz tego w najlepszy możliwy sposób. Podejmując kolejne wyzwania upewnij się, że twój umysł jest w nie odpowiednio zaangażowany. Powinieneś w jak najszerszym zakresie skupić się na wykonaniu celu.

Twoje odpowiednie nastawienie psychiczne powinno zawsze utrzymywać ciebie w ryzach, umożliwiając realizację wszystkich wyzwań i rozwiązywanie problemów. Upewnij się, że dostatecznie dużo czasu poświęcasz, by odpowiednio karmić swój umysł motywacją do osiągania najlepszych osiągnięć i rezultatów.

Nigdy nie zaszkodzi mieć trochę dodatkowej pomocy z zewnątrz, żeby nieco chętniej i sprawniej poprawić swoja kondycję i formę fizyczną. W tym celu możesz sięgnąć po suplementy z zieloną kawą, której właściwości zostały już dość wiarygodnie udowodnione. Pomaga ona przyspieszyć metabolizm, jak również uzyskać lepszą zdolność do prawidłowego funkcjonowania. Możesz kupić ten suplement w Internecie, a ponieważ jest on całkowicie naturalny, nie musisz się martwić o żadne niepożądane skutki uboczne.

6 komentarzy

  • Super!. Właśnie muszę się wziąć za siebie i zastosować jakąś dietę. Może zielona kawa też pomoże. Ale chyba najważniejsze jest samozaparcie.

  • Nie wierzę że sama zielona kawa coś zmieni. Myślę jednak że może pomóc przy zastosowaniu diety i ćwiczeń. Sam wielokrotnie naciąłem się na różne cuda i nic z nich dobrego nie wynikało.

  • Trochę nie chce mi się wierzyć w te cuda. Kiedyś piłem green coffee i chyba nie wiele dało. Chociaż musze przyznać że diety i ćwiczeń nie było 😉

  • Mi by się przydało trochę energii. Niby próbuję ćwiczyć ale często nie mam siły. Czy takie suplementy mi pomogą?

  • Mnie się udało ostatnio zrzucić 7-8 kg! Polecam wszystkim robić co się tylko da. Dużo ruchu i mało jadzenia – efekt morowany.

  • Dzięki bardzo za porady. Niestety odchudzanie to ciężka robota wymagająca ciągłej motywacji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *